پیام مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در سالگرد تأسیس نهاد گزینش

تهران(پانا)- در آستانه فرارسیدن پانزدهم دی‌ماه، سالگرد تأسیس نهاد مقدس گزینش به‌ فرمان امام خمینی(ره)، مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در سالگرد تأسیس نهاد گزینش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا سعیده سیدمؤمن در این پیام با گرامیداشت دستاوردها و نتایج ارزشمند تلاشهای به ثمر رسیده در نهاد گزینش آموزش و پرورش، از زحمات شبانه روزی و فداکاریهای ستودنی دست‌اندرکاران گزینش قدردانی کرد.

مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، در بخشی از این پیام نوشت: نهاد انقلابی گزینش که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده و مسیر کمال را پیموده است، با هدف سالم‌سازی ساختار اداری و برقرای عدالت در روند استخدام نیروها همواره از ظرفیت‌های قانونی موجود و تلاشهای خالصانه‌ی نیروهای خدوم در این نهاد بهره جسته است.

متن پیام مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستانهای استان تهران، به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ

سوره‌ی مبارکه‌ النساء آیه۵۸

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

خداوند تبارک و تعالی را شاکریم بخاطر نعمت زیستن و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از عمق وجود، درود و سلام می فرستیم به پیشگاه رفیع خاتم انبیاء، پیامبر خوبی‌ها، حضرت محمّد مصطفی (صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِه و سلّم) و اهل‌بیت مطهر و گرانقدر ایشان(علیهم‌السّلام).

تعقل و تفکر و تعلیم و تربیت متفاوت ترین وجوه شأن و کرامت انسانی و عالی ترین عطیه ربوبی ‌است؛ تا با بهره جستن از آنها به قله‌های رفیع معنوی و خداشناسی صعود کند و با خواست و نظر رحمانی قادر متعال، به وادی مقدس حیات طیبه و تعالی نوع بشر راه یابد.

مراقبت و حفاظت از این هدیه ارزشمند خداوندی، درگرو کوشش‌های متعهدانه و مؤمنانه فرهنگیان فرهیخته‌ای است که با خودسازی، تهذیب نفس، درایت و خیراندیشی، تعلیم و تربیت تمدن‌ساز نسل‌های آینده را مهمترین هدف خویش قرار داده و خلاقانه و دلسوزانه، افق‌های علم و دانش را در پیشگاه دین و اخلاق رهنمون می شوند.

نهاد انقلابی گزینش که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده و مسیر کمال را پیموده است، با هدف سالم‌سازی ساختار اداری و برقرای عدالت در روند استخدام نیروها همواره از ظرفیت‌های قانونی موجود و تلاشهای خالصانه‌ی نیروهای خدوم در این نهاد بهره جسته است.

به بهانه سالگرد این واقعه میمون و مبارک، دست آوردها و نتایج ارزشمند تلاشهای به ثمر رسیده در نهاد گزینش آموزش و پرورش را گرامی می داریم و از زحمات شبانه روزی و فداکاریهای ستودنی دست‌اندرکاران این عرصه قدردانی می‌کنیم. ومن اللّه التوفیق وعلیه التکلان.

سعیده سیدمؤمن، مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دی‌ماه 1399

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار