دانش آموزان فارس جایگاه اول کشور را در جشنواره ملی علمدار بدست آوردند

شیراز(پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: به واسطه شهادت شهید سلیمانی مسیر های باز نشدنی در راه اندیشه، فکر و فرهنگ برای ما باز شد و دانش آموزان ما آمدند و آنچه را که نیاموختند وتجربه نکرده و ندیده بودند در قامت بی بدیل شهید سلیمانی دیدند و تجربه کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان فارس جایگاه اول کشور را در جشنواره ملی علمدار بدست آوردند

در ویژه برنامه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که به صورت زنده از کانال های فارس فرهنگی و اخبار آموزش و پرورش در شبکه شاد پخش می شد ،گفت: ملت در سوگ ازدست دادن سردار نامدار و بزرگیست که در تمام لحظه های عمر حماسه آفریدند و بزرگی های بی پایانی برای امت اسلام از خود به جا گذشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: امروز روز شهادت سردار دلهاست روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آن بزرگوری که در عزای از دست دادنش تمام امت اسلام سیاه پوش شد و دل ها لبریز از غم و اندوه گردید و جان ها همه مشتاقانه تداوم راه شهید سلیمانی را نجوا کردند.
بانشی با اشاره به اینکه این روز برای ما در آموزش و پرورش روز بزرگی بوده و خواهد بود ،گفت: به واسطه شهادت شهید سلیمانی مسیر های باز نشدنی در راه اندیشه، فکر و فرهنگ برای ما باز شد و دانش آموزان ما آمدند و آنچه را که نیاموختند وتجربه نکرده بودند و ندیده بودند در قامت بی بدیل شهید سلیمانی دیدند و تجربه کردند.
وی افزود: دانش‌آموزان ما مسیر زیبایی از خوبی‌ها ، ایثارگری‌ها، شهامت‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی ها در راه آرمان های امت اسلام را با جان و دل نجوا کردند و با خود احد بستند که این مسیر را طی کنند و ادامه دهنده این راه بزرگ باشند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت : از همان روز نخست شهادت سردار دلها در سراسر استان فارس یادواره ها، برنامه ها، یادمان ها، سمینار ها ،نشست ها و برنامه های متنوع و خود جوشی شروع شده و تا همین امروز در طول این یک سال ادامه داشت .
بانشی افزود: دانش آموزان ما برنامه های متعدد، فیلم های رنگ به رنگ و نیز مطالب گوناگونی از شعر ها و داستان واره ها و دلنوشته ها در رسای شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از خودشان به جا گذاشتند که پرداختن به آن ها وقت زیادی را می طلبد.
وی گفت: نتیجه این همه توجه به وجود بی‌بدیل و شخصیت بی نظیر و چهره تابناک و تابنده شهید سلیمانی این بوده است که دانش‌آموزان فارس به واسطه بیان این عشق و به واسطه تجلی یافتن مهر در جشنواره ملی علمدار جایگاه اول کشور را بدست آوردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: باید بتوانیم از گوهر تابنده شهید سلیمانی برای گشودن راه های فرهنگی بزرگ استفاده کنیم.
بانشی با اشاره به اینکه این برنامه نمادین است گفت: این روزها در شبکه های مختلف مجازی کلیپ ها، فیلم ها و در واقع آنچه که تولید ذهن دانش آموزان عزیز است را خواهیم دید و امیدواریم که فکر ، یاد و اندیشه شهید سلیمانی همیشه بر قلب ها و ذهن های فرهنگیان و دانش آموزان عزیزمان ماندگار باشد.
خاطر نشان می شود: جشنوراه علمدار با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی در سطح کشور و در شبکه شاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار