ولایت پذیری و حرکت منطبق بر گفتمان رهبری، از ویژگی های برجسته حاج قاسم سلیمانی

بیرجند(پانا)- رئیس سازمان دانش آموز ی خراسان جنوبی گفت: ولایت پذیری و حرکت منطبق بر گفتمان رهبری، از ویژگی های برجسته و شاخص مکتب حاج قاسم سلیمانی است. 

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ولایت پذیری و حرکت منطبق بر گفتمان رهبری، از ویژگی های برجسته حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی محمدرضابااطمینان مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت:جامعه اسلامی نیاز به الگویی با عنوان مکتب شهید سلیمانی که رهبری به کرات به آن اشاره و تاکید کردند، دارد که این مکتب دارای شاخص هایی است که همه باید از آن بهره مند شویم.

وی، ولایت پذیری را شاخص ترین ویژگی مکتب حاج قاسم دانست و افزود: سردار سلیمانی همواره مطیع و پیرو محض ولایت و رهبری بود به نحوی که همیشه سعی می‌کرد منویات رهبری به صورت دقیق و کامل و بدون کمترین دخل و تصرفی اجرا و عملیاتی شود.
رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی افزود: اخلاص به عنوان یکی دیگر از ویژگیهای برجسته مکتب سلیمانی همواره زبانزد خاص و عام بود و خداوند به واسطه همین اخلاص و تقوا، عنایت ویژه ای به این شهید والامقام داشت و سردار سیلمانی نیز تنها برای رضای حق، کار و تلاش می‌کرد.
وی افزود: "مرد میدان بودن ایشان به معنای واقعی کلمه یعنی پرهیز از شعارگرایی و سیاست زدگی و انجام فعالیت جهادی و تاب‌آوری در برابر سختی‌ها که می‌تواند به ‌مثابه یک الگوی اجرایی و عملیاتی برای حل مشکلات کشور بر اساس توانمندی‌های درونی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار