حوزه‌های علمیه یکی از استوانه‌های محکم خود را از دست داد

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حوزه‌های علمیه یکی از استوانه‌های محکم خود را از دست داد

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه، متن پیام تسلیت اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت فقیه انقلابی، مجاهد شجاع و صادق و دانشمند حکیم آیت الله مصباح یزدی اعلی الله مقامه برای اسلام و مسلمین و خط ولایت، فقاهت و روحانیت ضایعه و ثلمه‌ای بزرگ است. حوزه‌های علمیه و جامعه محترم مدرسین یکی از استوانه‌های محکم خود را از دست دادند. هر چند آثار آن روحانی ارجمند و پرورش یافته‌های وی، برکات ایشان را استمرار خواهند بخشید.

این شخصیت برجسته اسلام فقاهت، در سراسر عمر پربرکت خود همواره تبیین کننده اصل مهم ولایت فقیه و پاسدار خط ولایت بود و مواضع محکم و صریح ایشان در برابر فتنه‌ها، التقاط‌ها و انحراف‌ها فراموش ناشدنی است.

حزب موتلفه اسلامی در سال‌های خفقان طاغوت با این عالم جهادگر، در ابعاد مختلف و به ویژه در نشریه‌های انقلابی بعثت و انتقام همکاری و همراهی داشت و پس از پیروزی انقلاب از برکات و توجهات ویژه ایشان بهره فراوان یافته است.

رحلت ایشان را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، مراجع محترم تقلید و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز، طلاب علوم دینی و عزیزان موسسه پژوهشی امام خمینی(ره)، ملت بزرگ ایران و خانواده مکرم ایشان و نیز اعضای حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفته، علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان و ارادتمندان این فقیه معظم را مسئلت دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار