مدیر کل در مراسم گرامی ‌داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی:

شهید سلیمانی بهترین الگوی مقاومت و خدمت به مردم بود

تهران ( پانا ) - صبح امروز مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور محسن کمره ای زاده رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ, عبدالرضا فولادوند مدیرکل و مجتبی ولی پوری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی بهترین الگوی مقاومت و خدمت به مردم بود

فولادوند در این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به شخصیت بزرگ و نامی شهید سلیمانی در دنیای اسلام به بیان تاریخ مجاهدت های مسلمانان طی 100 سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: استعمار پیر با نقشه های گوناگون, عوامل خود را در منطقه تزریق کرد و چارچوب یک حکومت غاصب و کودک کش به نام اسرائیل را بنیان نهاد, که با اخراج فلسطینی ها از سرزمین مادری, تشکیل حکومت اسراییل رقم خورد.

وی افزود: با ظهور اسراییل, امپریالیسم و آمریکا به خیال اینکه می تواند تمدن اسلامی و دستاوردهای 1400 ساله آن را از بین ببرند و از این طریق جنگ تمدن ها را پایه گذاری نموده و تمدن غرب را مستولی کنند، اما مقاومت مسلمانان و مجاهدت روحانیان و بزرگانی که در طول 100 سال گذشته مبارزه کردند، مانع از عملیاتی شدن این تفکر شوم آنها شد. هر چند حکومت اسراییل مستقر است، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و با شکل گیری نهضت امام راحل مبارزه با غاصبان نقش وسیعتری پیدا کرد و با حمایت انقلاب اسلامی شاهد تضعیف شدن اسراییل بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه استعمار بدنبال ایجاد تفرقه در دنیای اسلام و مشغول کردن آن به خود بود ادامه داد: در کنار ایجاد تفرقه و دشمنی، فرقه ضاله وهابیت و بهاییت را در دنیای سنی و شیعه تشکیل دادند اما مسلمانان با مبارزات و ایثارگری ها و با رهبری علما و رهنمودهای امام راحل, این حرکات نقش برآب شد.

وی اضافه کرد: آخرین سناریوی غرب در منطقه که تریلونها دلار هزینه آن کرد، تشکیل حکومت ارتجاعی عراق و شام بود که به عنوان داعش و دست ساخته های استعمارگران در پی اجرای فرامین آنها بودند و بدترین جنایت ها را در طول تاریخ انجام دادند و کشورهای سوریه و عراق در اولین برخورد مورد هجوم قرار گرفتند و برنامه ریزی شده بود تا هجمه بر جمهوری اسلامی نیز رقم بخورد, ولی با هدایت های داهیانه رهبری و با وجود سپاه قدس که همیشه مایه افتخار دنیای اسلام است و فرمانده دلاور آن, شهید حاج قاسم سلیمانی, نقشه استعمارگران نقش بر آب و پوزه آنها به خاک مالیده شد.

فولادوند عنوان نمود: این شکست آنقدر برای آنها سنگین بود که تحت عنوان تروریست دولتی ، شهید سلیمانی را راسا ترور کردند و این لکه ننگ در تاریخ سابقه ندارد که آمریکای زبون و رییس جمهور آن اعلام کرد ما سلیمانی را ترور کردیم. اما با شهادت او طوفانی برپا شد که در ایران و تمامی کشورها شاهد آن بودیم. آنها از تاریخ درس عبرت نگرفتند و فکر می کنند با حذف فیزیکی؛ مکتب نیز حذف می شود اما هرچند ما شخصیت ولایتمدار, متعهد, با محبت نسبت به مردم و دلسوزی را از دست دادیم ولی راه او ادامه دارد و شد آنچه رضای خدا بود.

وی شهید سلیمانی را بهترین الگوی مقاومت و خدمت به مردم قلمداد کرد و گفت: ما باید به عنوان متولی تعلیم و تربیت عهد ببندیم که این شهید بزرگوار را به مردم و دانش آموزان هر چه بیشتر بشناسانیم.

فولادوند ادامه داد: غرب نمی دانست مردم، وی را چقدر دوست دارند و مکتبی بنیانگذاری شد که تا نابودی صهیونیست در دنیای اسلام, جاری و ساری خواهد بود و تقاص خون ایشان را حتما خواهند داد.

وی گفت: در ارتباط با مباحث فلسطین، غرب به دنبال منافع خود در خاورمیانه است و در این روزها با اعزام بمب افکن به خیال خام خود مردم ایران را می ترساند، اما مردم آماده هستند و دوران حمله و بزن و دررو گذشته و مردم با خدای خود عهد بسته اند که در راه مبارزه با استعمار و فرزند ناخلف آن صهیونیست کوتاه نیایند و ما مکلف هستیم دانش آموزان را از نقشه و نیرنگ استمعارگران آگاه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار