معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۴:

مشاوران، در زمینه های مختلف روحی و جسمی دانش آموزان، نقش اساسی دارند

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه14، در جلسه عمومی مشاوران  مدارس منطقه برنقش اساسی مشاوران در زمینه های مختلف روحی و جسمی دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران، در زمینه های مختلف روحی و جسمی دانش آموزان، نقش اساسی دارند

جلسه عمومی مشاوران منطقه 14 با حضور محمد عدل لاله، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14، غضنفری، کارشناس مشاوره و تربیتی، سلیمی، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشاوران مدارس منطقه به صورت مجازی برگزار شد.
این مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، بصورت پخش زنده آغاز شد.
عبدی، ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به همکاران تسلیت گفته و از حضور به موقع و فعال همکاران تشکر کرده و بر تلاش مشاوران جهت آرام بخشی به دانش آموزان و خانواده هایشان دراین دوران کرونا تاکید کرد.
در ادامه عدل لاله پس از عرض تسلیت ایام فاطمیه، در سخنانی مشاوره را تخصصی ترین واحد آموزش و پرورش دانسته و نقش حساس و اساسی مشاوران را در حیات بخشیدن به دانش آموزان در زمینه های مختلف روحی و جسمی، مورد تاکید قرار داد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 در ادامه سخنان خود، بحث هدایت تحصیلی را یکی از اساسی ترین وظایف مشاوران دانسته و از آنان خواستند در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند. در خاتمه از زحمات آنان قدردانی کرد.
سپس سلیمی؛ کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در سخنانی در مورد طرح‌های یاریگران زندگی، جشنواره نوجوان سالم و توانمندسازی دانش آموزان ابتدایی، نکاتی را مطرح کرد.
در انتها، غضنفری ضمن تشکر از مشاورین و توضیح شرایط خاص کنونی، توضیحاتی را در رابطه با طرح همدل،( تماس تلفنی)، هدایت تحصیلی، کمیته فوریت ها، طرح صدای مشاور، آزمون های مشاوره ای، نحوه بازدید و نقش حساس مشاورین در ایام امتحانات و نیز فرم اکسل ارزیابی عملکرد مدارس ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار