دانش آموزان باید بتوانند در آینده جامعه رامبتنی بر اخلاق، قانون مندی، عزت نفس بسازند

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد گفت: دانش آموزان باید مهارت هایی برای حضور در جامعه بیاموزند، چرا که باید بتوانند در آینده جامعه را بدست خود و مبتنی بر اخلاق، قانون مندی، عزت نفس و صلح و آرامش بسازند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید بتوانند در آینده جامعه رامبتنی بر اخلاق، قانون مندی، عزت نفس بسازند

رضا رفسنجانی درگفت و گو با پانا، اظهار کرد: در جهت پیش بردن مهارت آموزی برای دانش آموزان برنامه هایی در آموزش وپرورش پیشبینی شده است، دانش آموزان باید مهارت هایی برای حضور در جامعه بیاموزند، چرا که باید بتوانند در آینده جامعه را بدست خود و مبتنی بر اخلاق، قانون مندی، عزت نفس و صلح و آرامش بسازند.

وی افزود: ما جهت حفظ سلامت جامعه برای امتحانات دانش آموزان بر اساس دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا عمل می کنیم، اگر راهی بسته شود راه جدیدی را باز میکنیم، به جای اینکه به آن فکر کنیم که ویروس کوید۱۹ چه بلایایی به همراه داشته به فرصت هایی که ایجاد کرده فکر کنیم تا مشکلی در استمرار مسائل درسی به وجود نیاید .
رفسنجانی اضافه کرد: در رابطه با دانش آموزانی که تلفن همراه ندارند شبکه ای وجود دارد به نام شبکه ی تعاملی که همانند یک مثلث می‌باشد. راس آن دانش آموزان و دو ضلع دیگر آن معلمین و والدین هستند، در وضعیت فعلی والدین در راس قرار میگیرند. نقش والدین در واقع ارتقاء سطح سواد دانش آموزان است که باید نیاز های دانش آموزان را برطرف کنند.
وی گفت: دانش آموزان در رابطه با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحقیق و بررسی داشتند، برای مثال فراخوان هایی از جمله فرهنگ ایثارو مقاوت و سبک زندگی و اندیشه که پژوهشی خوبی درباره زندگی این سردار رشید اسلام انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار