امتحانات دانش آموزان عشایر کهگیلویه و بویراحمد حضوری برگزار می شود

یاسوج (پانا) - معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد امتحانات دانش‌آموزان مناطق عشایری این استان در دی ماه جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات دانش آموزان عشایر کهگیلویه و بویراحمد حضوری برگزار می شود

به گزارش ایرنا، علی جاتن اظهار داشت: با توجه به کم بودن تعداد دانش‌آموزان عشایر و تحصیل آنها در مناطق صعب العبور و دسترسی نداشتن به اینترنت، دانش اموزان به صورت حضوری در آزمون‌ ها شرکت می‌کنند.

جاتن گفت: امتحانات داخلی دانش اموزان عشایر از هفته گذشته شروع شده و امتحانات نهایی دانش اموزان عشایر هم از پانزدهم دی ماه به صورت حضوری اغاز می شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش دانش آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری انجام شد و تنها ۱۳ درصد آن ها به اینترنت دسترسی داشتند.

جاتن ابراز داشت: کلاس های درسی تمام مدارس کم جمعیت حضوری و مدارس پرجمعیت به طور گروه بندی و شیفت بندی حضوری برگزار شده اند.

او عنوان کرد: به استثنای کلاس های درسی مدارس شبانه روزی پسرانه گنجه ای و دخترانه شبانه روزی که غیر حضوری برگزار شدند و آموزش آن ها به صورت مجازی در حال انجام است.

هم اکنون بیش از ۴۸۰ معلم کار تدریس بیش از سه هزار و ۶۲۸ دانش آموز عشایری را بر عهده دارند. این دانش آموزان به‌صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی این اداره کل قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار