فرماندار چابهار:

سردار سلیمانی الگوی عملی زندگی به سبک اسلام است

چابهار (پانا) – معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت سردار سلیمانی الگوی عملی زندگی به سبک اسلام است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی الگوی عملی زندگی به سبک اسلام است

رحمدل بامری در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در شهرستان چابهار برگزارشد، اظهار کرد: فرهنگ شهادت به عنوان یک هنر باید در جامعه نهادینه و به بهترین شکل ممکن به نسل جدید منتقل شود.

وی افزود: سردار دلها شهید قاسم سلیمانی هیچگاه حرفی را نزد که نتواند عمل کند و همیشه برنامه های اجرایی و عملیاتی را برای دفاع ازاسلام پیاده می کرد.

فرماندار چابهار به الگوی های بارز مردانگی و رشادت در میان شهدای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده این استان سبیل اخلاقی است به ما درس رشادت، گذشت، دین داری و باهم بودن آموخت.

فرمانده سپاه چابهار نیز در این مراسم ضمن تسلیت دهه فاطمیه از سردارشهیدسلیمانی بعنوان الگوی معرفت نام برد و گفت: حاج قاسم سلیمانی راه زیستن درست را به ما یاد داد و رفتاری وی تاثیر شگرفی در مردم جهان دارد چرا که وی به تنهایی یک مکتب بود.

سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان افزود:سردار دلها در مقابل داعش، اسراییل، آمریکا ایستاد و مکتب وی مکتب امام بود که همراه با توحید، عشق به اسلام می تواند همیشه الگویی برای ما باشد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فردی تک بعدی نبود و همیشه تمامی موارد جامعه را تجزیه و تحلیل می کرد و بهترین تصمیمات را می گرفت.

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش چابهار نیز در این مراسم از سردار دلها بعنوان الگوی حسنه نام برد و گفت: وظیفه ما هر روز سنگین تر می شود که با همکاری اولیا بتوانیم در قالب های مختلف رشادت ها ودلاوری های شهدا را به نسل دانش آموز برسانیم.

احمدعلی سرحدی افزود: تبلیغات دشمن زمانی اثر نخواهد داشت که خاطرات شهدا را با برگزاری مراسم ها و یادواره های مختلف به نسل جدید منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار