جریمه بیش از 21 هزار خودرو در محدودیت‌های کرونایی شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - نیروی انتظامی با اشاره به جریمه بیش از 21 هزار خودرو در محدودیت‌های کرونایی شبانه‌روز گذشته از اعمال قانون بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل‌ رعایت نکردن مصوبات ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جریمه بیش از 21 هزار خودرو در محدودیت‌های کرونایی شبانه‌روز گذشته

نیروی انتظامی با ارائه گزارشی درباره اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ اعلام کرد: در این روز پنج هزار و ۳۵۴ نیرو در هزار و ۹۵۸ نقطه از کشور به کارگیری شده و تردد خودروها نیز نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

همچنین در روز گذشته از ۶ هزار و ۹۹۵ واحدصنفی توسط ماموران نیروی انتظامی بازدید به عمل آمده و در همین راستا نیز به چهار هزار و ۷۴۸ واحد تذکر و صورت جلسه تنظیم شده است و همچنین ۱۳۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

گفتنی است به ۳۴ هزار و ۱۵۲ راننده خودروهای سواری تذکر لسانی داده و از سفر ۲۰ هزار و ۵۳۱ دستگاه خودروی سواری ممانعت به عمل آمده است.

پلیس تعداد خودروهای جریمه شده در طرح محدودیت شبانه روز گذشته را ۲۱ هزار و ۳۶۰ دستگاه اعلام کرده است. همچنین ۱۵۰هزار و ۷۷۵ دستگاه خودروی سواری نیز در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند.

در همین روز ۷۱ هزار و ۵۵ راننده متخلف نیز پیامک دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار