نمایشی از زندگی حاج قاسم سلیمانی روی آنتن رادیو تهران

تهران (پانا) - پخش بخشی از زندگی حاج قاسم سلیمانی را با عنوان نمایشی «او را هنوز نشناختم» از امشب 13 دی ماه ساعت 22:30 به مدت یک هفته از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشی از زندگی حاج قاسم سلیمانی روی آنتن رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه های متعدد و متنوع یاد و خاطره سردار دلها را گرامی می دارد. برنامه «او را هنوز نشناختم» یکی از برنامه هایی که با نمایش بخشی از زندگی مرد میدان، شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن رادیو تهران می رود.

این نمایش رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، نویسندگی هاجر کوشکی به گویندگی معصومه عزیز محمدی پخش خواهد شد.

صدا بردار فرزاد شریفی، محمد رضا قبادی فر و بازیگرانی که به ایفای نقش می پردازند؛ رضا عمرانی، محمد شریفی مقدم، محمد رضا علی، حمید یزدانی، فریبا طاهری، محمد پورحسن، شمسی صادقی، شهین نجف زاده.

نمایش های شبکه رادیویی تهران را هر شب جز جمعه ها از ساعت 22:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار