معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت:

مکتب شهیدسلیمانی باید در جامعه نهادینه شود

کاشمر (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت مکتب ‏سلیمانی که مکتب عشق، ایثار، شهادت و اطاعت از ولی امر است، در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مکتب  شهیدسلیمانی باید در جامعه نهادینه شود

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی گفت: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست، منظور از زنده نگه داشتن یاد شهداء فقط نام آن ها نیست، یاد شهدا یعنی منش و خلق وخوی شهدا را بشناسیم و به آن عمل کنیم و جهت اشاعه آن هر اقدامی که لازم است انجام دهیم. یاد شهدا یعنی هدف مقدسی که شهید برای آن از همه چیز خود گذشته است را شناخته و آن را سرلوحه خود قرار داده و به دیگران هم نیز معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این شهدا عزیز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به گردن مردم ایران، سوریه، عراق و دیگر آسیب دیدگان از تروریسم تکفیر، صهیونیستی حق بسیار دارد.

ناصری گفت: شهید سلیمانی باید به همه نسل ها معرفی شود و مکتب سلیمانی که مکتب عشق، ایثار، شهادت و اطاعت از ولی امر است در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: بنده از همه دست اندر کاران بزرگداشت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بویژه اعضای دبیرخانه بزرگداشت این شهید والا مقام در آموزشگاه فرزانگان دوره دوم تشکر کرده و از خداوند متعال برای همه عزیزان توفیق خدمت به شهدا را خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار