معاون آموزش ابتدایی در دومین نشست استانی:

انفرادی شدن امر آموزش از فرصت‌های ایجاد شده در آموزش مجازی است

تهران (پانا) - دومین نشست استانی معاون آموزش ابتدایی با همکاران فرهنگی استان لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انفرادی شدن امر آموزش از فرصت‌های ایجاد شده در آموزش مجازی است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در دومین نشست استانی خود، با همکاران فرهنگی استان لرستان به گفتگو نشست. این گفتگو به صورت آنلاین از طریق شبکه شاد و با حضور قریب به 6000 همکار فرهنگی، از جمله: راهبران، سرگروه های آموزشی، معلمان ، مدیران و معاونان دوره ی ابتدایی استان لرستان صورت گرفت.

حکیم زاده نگاه تخصصی به دوره ابتدایی بر مبنای آموزه های قرآنی و اصول علم تعلیم و تربیت را از رویکردهای اصلی آموزش ابتدایی براساس سند تحول بنیادین دانست.

وی در بیان دستاوردهای معاونت ابتدایی به ارتقای قابل توجه نرخ پوشش پیش دبستانی رایگان در فضای مجازی اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با کمک گرفتن از دست اندرکاران امر، از رهگذر فرصت فراهم شده، پوشش حداکثری پیش‌دبستانی را شاهد باشیم.

معاون آموزش ابتدایی ارتقای مهارت های چهارگانه زبانی و مهارت های پایه زندگی را از اهداف بسته تحول خوانا معرفی نمود و گفت: این طرح بنا به دستور وزیر و در راستای اجرایی کردن سند تحول در مدارس است.

حکیم زاده در تشریح دوگانه چالش و فرصت برای دانش آموزان، معلمین، خانواده ها و جامعه در آموزش به شکل مجازی، به انفرادی شدن امر آموزش اشاره کرد و اظهار کرد: آموزش مجازی به گونه ای است که معلم می تواند با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان، با تک تک آنها ارتباط برقرار کند؛ که در نظام مدرسه ای با توجه به محدودیت زمان و مکان و نیز تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس، این امکان وجود ندارد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های جامعه بزرگ فرهنگیان استان لرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار