برگزاری محفل بزرگ قرآنی به یاد سردار سلیمانی از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد

تهران (پانا) - معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت که همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی در حرم مطهر رضوی برگزار و از شبکه شاد پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل بزرگ قرآنی به یاد سردار سلیمانی از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری گفت: این محفل قرآنی روز شنبه 13 دی ماه رأس ساعت 18 عصر همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی با تلاوت آقای حسین پورکویر از قاریان بین اللملی کشورمان آغاز و در ادامه، قاری نوجوان آقای محمد حسین سرباز زاده از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز به تلاوت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در پایان این محفل نیز، زیارت امین الله توسط آقای سید سینا حسینی، دانش آموز برتر رشته مداحی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور قرائت خواهد شد و همه مخاطبین حاضر در این محفل نورانی مرقد نورانی امام مهربانیها را از طریق شبکه مجازی زیارت خواهند کرد.

باقری توضیح داد: طبق برنامه و در ادامه سلسله محافل قرآنی، این سومین محفل بزرگ قرآنی است که با شرکت میلیونی دانش آموزان در کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این محفل قرآنی می توانند عبارت «قرآن، عترت و نماز » یا آدرس «parvareshi1@» را در شبکه شاد جستجو و علاوه بر شرکت در این محفل نورانی از مطالب جذاب قرآنی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار