امام جمعه شهرستان شیروان:

حضور شهید سلیمانی در غرب آسیا، نمایشگاهی از شکست آمریکا را به وجود آورد

شیروان(پانا)- حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شیروان با بیان تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده به بیان ویژگی های این شهدا و محور مقاومت پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور شهید سلیمانی در غرب آسیا، نمایشگاهی از شکست آمریکا را به وجود آورد

به گزارش پانا، وی با اشاره به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تشکیل ارتش بین المللی اسلامی در منطقه بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی موجب به وجود آمدن ارتش یکپارچه مقاومت بین المللی اسلامی از عراق، سوریه و لبنان تا بحرین، یمن و افغانستان گردید و همچنین، پایان دادن به دولت ساختگی آمریکا، موسوم به داعش و ایجاد اخوت و برادری میان ملت های منطقه از ثمرات مجاهدت ۲۲ ساله شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه شهرستان شیروان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش و مجاهدت کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا تشکر کرد و گفت: به همه مردم توصیه می کنیم که مراقبتهای بهداشتی خود را تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه بدهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه اقدامات و همدلی مردم با نیازمندان در ایام کرونا ستودنی است و باید به یک فرهنگ تبدیل شود افزود: از همه مردم تقاضا داریم که هزینه های اضافی در مجالس ترحیم، عروسی، بله برون، آش دندونی و شب چله و.. را به سمت نیازمندان و کارهای خیر سوق داده و نگذارند که این فرهنگ به وجود آمده بار دیگر به سمت اسراف و تجمل گرایی برگردد.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار