بحری‌زاده در گفت‌وگو با پانا:

نسخه الکترونیکی کتاب منتخب دلنوشته‌های دانش‌آموزان را رایگان دریافت کنید

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی خبر دادبه مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، نسخه الکترونیکی کتاب منتخب دلنوشته‌های دانش‌آموزان کشور، به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نسخه الکترونیکی کتاب منتخب دلنوشته‌های دانش‌آموزان را رایگان دریافت کنید

اسماعیل بحری‌زاده در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نسخه الکترونیکی کتاب منتخب دلنوشته‌های دانش‌آموزان کشور، به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: «علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال ساپ در شبکه شاد به آدرس https://shad.ir/parvareshi4 نسخه الکترونیکی این کتاب ارزشمند را دریافت کنند.»

بحری‌زاده افزود: «همچنین این کتاب از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و نیز سایت خبری خبرگزاری دانش‌آموزی پانا نیز قابل دریافت خواهد بود.»

به گزارش پانا، کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شهادت نائل آمده است. از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

این کتاب اردیبهشت ماه 99 در مراسمی با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد. این کتاب به همت سازمان دانش‌آموزی کشور و با مشارکت سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور گردآوری و به چاپ رسیده است. «کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مبتنی بر 5 بخش از مجموعه پیام‌ها، متن وصیت نامه، منتخب دلنوشته‌های دانش‌آموزی، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شخص حاج قاسم سلیمانی و بخش تصاویر است.

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار