بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی ۵ لیتر آب می نوشید

تهران (پانا) - یک مرد انگلیسی به دلیل اینکه روزانه پنج لیتر آب می نوشید تا به کرونا مبتلا نشود در نهایت از حال رفته و در بیمارستان بستری شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بستری شدن مرد انگلیسی که برای فرار از کرونا روزی ۵ لیتر آب می نوشید

به گزارش دیلی میل، یکی از ساکنان شهر "پچ وی" انگلیس به دلیل اینکه برای محافظت از خود در برابر کووید ۱۹ روزانه پنج لیتر آب می‌نوشید در نهایت در بیمارستان بستری شد.

لوک ویلیامسون، ۳۴ ساله در اولین قرنطینه‌ای که به دلیل همه گیری در انگلیس وضع شد در مورد فواید آب آشامیدنی در مبارزه با ویروس کرونا مطلع شد. این مرد ظاهرا برای پیشگیری از ابتلا هر روز دو برابر میزان توصیه شده آب می‌نوشید.

همسر این مرد می‌گوید که یک روز شوهرش در حالی که مشغول استحمام بود از حال رفت و او به محض مطلع شدن به سرعت با امدادگران تماس گرفت.

به گفته این زن، تیم امداد و نجات پس از ۴۵ دقیقه به محل رسیدند و در ۲۰ دقیقه آخر، شوهرش هیچ واکنشی به سخنان وی نشان نداد.

ویلیامسون حدود سه روز را در بخش مراقبت‌های ویژه و متصل به دستگاه تنفسی گذراند. در طول معاینه پزشکان دریافتند که بیمار دچار مسمومیت با آب (به دلیل نوشیدن آب زیاد) شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مرد به دلیل افت شدید سطح سدیم در بدنش، دچار شوک مغزی شده بود. بیمار کمک های لازم را دریافت کرد و به خانه فرستاده شد هرچند به گفته همسرش هنوز بهبودی خود را به طور کامل بازنیافته و دچار ضعف و خستگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار