اعلام نامزدهای دو بخش از جشنواره فیلم عمار

تهران (پانا) - دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نامزدهای بخش «ملت قهرمان» و «حافظه ملی» را معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نامزدهای دو بخش از جشنواره فیلم عمار

به‌گزارش هیات داوران جشنواره در بخش «ملت قهرمان» متشکل از رحیم مخدومی، محمدتقی فهیم و علی‌محمد مؤدب «همه فرزندان من» به کارگردانی مهدی رسول‌پور هدایتی، «اگلانتین» به کارگردانی سمیه ذاکری‌خطیر، «بن بست شکن» به کارگردانی علی سرو، «روایت جهاد» به کارگردانی میلاد امینی موحد، «آلوسان» به کارگردانی محسن اسلام زاده، «قهرمان» به کارگردانی مهرداد شعبانی نیا و «کلانتر» به کارگردانی محمدرضا میرارضی را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در این بخش معرفی کردند.

همچنین داوران از میان آثار رسیده، «اولین خط» به کارگردانی مهدی دشتبان زاده و «از گوشت تا استخوان» به کارگردانی حسن حیدرزاده را نیز به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در بخش «قاب اول» انتخاب کردند.

بنابرین گزارش، برگزیدگان بخش ملت قهرمان، امشب(جمعه) در ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که ساعت 21 از شبکه افق به روی آنتن می‌رود، معرفی و تقدیر می‌شوند.

براساس این گزارش، هیئت داوران بخش «حافظه ملی» جشنواره متشکل از جواد منصوری، مسعود رضایی، جلال غفاری قدیر، محمدرضا کائینی و محمدصادق کوشکی نیز آثار «۱۹۱۹» به کارگردانی مهدی صلواتچی، «در لباس سربازی» به کارگردانی مهدی نقویان، «قمار» به کارگردانی سید محمد مهدی دزفولی، «استان چهاردهم» به کارگردانی محسن کریمیان، «کمیته» به کارگردانی عبدالحسین بدرلو، «هبوط» به کارگردانی ایمان گودرزی، «دربرابر طوفان» به کارگردانی مهدی نقویان، «کلاشینکف های آمریکایی» به کارگردانی داوود مرادیان و «سرو قامت» به کارگردانی سعید قنبرزاده محبوب را به عنوان کاندیداهای کسب جایزه این بخش اعلام کردند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «پویانمایی»، «نماهنگ»، «فیلم ما» و «کلیپ و موشن‌گرافیک»، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت 24ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار