هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز

تهران (پانا) - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا هم اکنون در پایتخت ۱۵۱ و کیفیت هوا برای سومین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای همه است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی صبح امروز (۱۲ دی) با حاکمیت جو پایدار و آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها، کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش طی روز با عدم وزش باد موثر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود همچنین در اواخر وقت امروز افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق شده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر نواحی دور از انتظار نیست.

عدم وزش باد موثر تا صبح فردا (۱۳ دی) همراه با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها می‌شود و در نتیجه کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

حاکمیت جو پایدار و آرام طی فردا ( ۱۳ دی) نیز سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد و با افزایش تردد خودروها در ساعات پایانی شنبه بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده شده و احتمال می‌رود کیفیت هوای شهر تهران به‌ویژه در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

شاخص ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۵۸ در شرایط ناسالم برای همه قرار داشت. کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۱۵۱ همچنان در شرایط ناسالم برای همه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار