هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

تهران (پانا) - میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی سی‌و‌نهمین جشنواره تئاتر فجر، اعضای هیات انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیوتئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی متولد 1350 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران مطرح نمایش‌های رادیویی است. بازی در فیلم های سینمایی «دلشکسته»، «وقتی همه خوابیم»، «زمهریر»، «رستاخیز»، «به نام پدر»، «ایران برگز»، «اخراجی ها2» و سریال های «خانه بی پرنده»، «تا ثریا»، «روزگار قریب»، «سی امین روز» و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه‌ای این هنرمند است.

کاظم نظری

کاظم نظری متولد 1350 در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رییس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است. وی علاوه بر عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری و سمت‌های اجرایی در رویدادهای فرهنگی و هنری کارگردانی نمایش های «خورشید کاروان»، «توکا در قفس»، «موسی و شبان»، «مرگ در می زند»، «آخرین بازی»، «مستخدم ماشینی»و... را برعهده داشته است.

فرهاد امینی

فرهاد امینی متولد سال 1364 در تهران نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و دانشجوی دکترای مطالعات عالی هنر، مدیر دپارتمان نمایش دانشگاه هنر پارس و مدرس دانشگاه هنر تهران است. وی تاکنون نویسندگی بیش از 200 قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار