جزئیات حریق در گاراژ قطعات اسقاطی خودرو در جاده خاوران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در یک گاراژ قطعات اسقاطی خودرو در جاده خاوران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات حریق در گاراژ قطعات اسقاطی خودرو در جاده خاوران

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: در ساعت ۲۲:۲۲ امشب یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک گاراژ قطعات خودرو اسقاط واقع در جاده خاوران بعد از سه راهی سیمان مجتمع مسعود به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این مجتمع در زمینه لوازم اسقاط خودرو و مستعمل فعالیت داشته است. در یکی از این گاراژها به وسعت ۴ هزار متر که بخشی از آن توسط ایرانیت مسقف شده بود و در زمینه صندلی خودرو و لوازم تودوزی صندلی خودرو فعالیت می‌کرد. آتش سوزی رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه دو باب مغازه در ابتدای این گاراژ وجود داشت، ادامه داد: زمانی که نیروها به محل حادثه می‌رسند بخشی از این گاراژ که شامل بخشهای مسقف و بخشی از فضای باز که حدود ۱۵۰۰ متر وسعت داشت شعله‌ور شده بود. شدت حرارت به حدی بود که از فواصل دور نور شعله‌ها قابل رویت بود و براثر حرارت نیز سقف‌های شیروانی تخریب شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش به گاراژ مجاور که تعمیرگاه اتوبوس‌های قدیمی بود هم سرایت کرده بود و یک دستگاه اتوبوس را در گاراژ مجاور شعله‌ور کرده بود ودر حال سرایت بیشتر به قسمت دیگر این گاراژ بود.

وی ادامه داد: دو باب مغازه که در ابتدای همین گاراژ وجود داشت نیز دچار حریق شده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و موفق شدند سریعا آتش را تحت کنترل خود درآورند. در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروها در حال لکه گیری و ایمن‌سازی محل هستند. خوشبختانه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نیز گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار