مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هیچ انسانی بدون تمرکز بر توانایی‌هایش نمی‌تواند به مرزهای خلاقیت نزدیک شود

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات کشوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهرستان‌های استان تهران گفت نسبت به توانمندی‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باید به درک عمیق تری برسیم.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هیچ انسانی بدون تمرکز بر توانایی‌هایش نمی‌تواند به مرزهای خلاقیت نزدیک شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد صیدلو با اشاره به اینکه موقعیت هایی که معلمان در دوره تحصیلی ایجاد می‌کنند بسیار برای دانش‌آموزان تاثیرگذار است، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین دانش‌آموزان باید متناسب با توانایی‌ها و استعدادها رشد کرده تا به یک حیات طیبه نزدیک شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان عزیز باید روزهای ارزشمند زندگی خود را با استفاده از موقعیت‌هایی که در مدرسه ایجاد می‌شود به بهترین شکل استفاده کنند، گفت: دانش‌آموزان نباید این فرصت‌های ارزشمند را از دست دهند چرا که همین برنامه‌ها و موقعیت‌هاست که سبب کیفیت‌بخشی به زندگی انسان می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیچ انسانی بدون تمرکز بر توانایی‌هایش نمی‌تواند به مرزهای خلاقیت نزدیک شود، تصریح کرد: وظیفه ماست که امانتها و استعدادهایی که خداوند در نهاد و ضمیر ما قرار داده است را به درستی کشف و در مسیر درست استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه باید نسبت به توانمندی‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به درک عمیق‌تری برسیم تا بتوانیم بهتر با آنها خدمت کنیم، خاطرنشان کرد: قطعاً تمامی تلاش ما در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران این است که فضایی با آرامش و اطمینان جهت کشف استعدادها و توانمندی‌های این عزیزان ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار