فرماندار شهرستان رباط‌کریم:

بیست هزار خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران در پرند صاحب مسکن خواهند شد

رباط‌کریم(پانا)- فرماندار رباط کریم از اجرا و افتتاح چهل و هفت پروژه در شهرستان رباط کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیست هزار خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران در پرند صاحب مسکن خواهند شد

نظام ملکشاهی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: همان‌طور که حضرت امام (ره) الگوی قانون‌مداری در جامعه بود، مسئولین و اعضای شورای شهر نیز این حقیقت را در جریان برنامه‌های خود قرار دهند و از قانون تبعیت کنند و از حاشیه‌سازی دوری کنند.

او گفت: آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده و خبرنگاران باید در انتشار اخبار صداقت و دقت داشته باشند چرا که یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است و امانت‌داری را در تهیه خبر رعایت کنند و تا زمانی که من در رباط‌کریم هستم مانع شکایت مسئولین از خبرنگاران خواهم شد.

او ضمن انتقاد از مدیر اداره راه و شهرسازی رباط‌کریم گفت: با توجه به این که مدت بیست سال است نیروی انتظامی فاقد ساختمان مستقل است ضمن در اختیار گذاشتن زمین، اداره راه و شهرسازی به بهانه‌های واهی مانع ساخت ساختمان نیروی انتظامی می‌شود. اهمال‌کاری دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف خود غیرقابل توجیه است.

ملکشاهی بیان کرد: در هفته دولت در شهرستان رباط‌کریم 45000 میلیارد ریال پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد و با تلا‌ش‌هایی که من از مدیران شهری رباط‌کریم، نصیرشهر و پرند شاهد هستم پروژه‌هایی که در دهه فجر اجرا و افتتاح خواهند شد از این میزان کم‌تر نخواهند بود که در ایام دهه فجر در حوزه فرمانداری رباط‌کریم 47 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در رباط‌کریم گفت: در دولت تدبیر و امید، با وجود تمامی تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اقدامات خوبی در حوزه مسکن در شهرستان رباط‌کریم صورت گرفته و بیست هزار خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران در شهر پرند صاحب مسکن خواهند شد. در طول هشت سال مدیریت دولت تدبیر و امید هشتصد و پنجاه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در رباط‌کریم صورت گرفته است.

ملکشاهی گفت: به دنبال وجود برخی از مشکلات در کشور مشارکت در انتخابات در دور گذشته به حداقل رسیده بود اما این مشکلات نباید مانعی برای مردم در تعیین سرنوشت کشور خود باشد و امیدواریم ملت شریف ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای در انتخابات آتی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار