چهارمین وبینار استانی درس تفکر و سبک‌زندگی به میزبانی ناحیه یک ری برگزار شد

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، از برگزاری چهارمین وبینار طراحی طرح درس ملی با رویکرد شیوه‌ها و روش‌های نوین تدریس آنلاین درس تفکر و سبک‌زندگی، به میزبانی آموزش و‌ پرورش ناحیه یک ری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین وبینار استانی درس تفکر و سبک‌زندگی به میزبانی ناحیه یک ری برگزار شد

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در تشریح مباحث مطرح شده در این وبینار گفت: چهارمین وبینار معلمان درس تفکر و سبک‌زندگی شهرستان‌های استان تهران که علاقه‌مند به شرکت در جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک‌زندگی نیز هستند، برگزار شد.

این وبینار از طرف دبیرخانه استانی درس تفکر و سبک زندگی به میزبانی ناحیه یک ری، برگزار شد و مدرس این دوره دکتر تقوی بودند.
قاسمی‌پور افزود: این وبینار با موضوع طراحی طرح درس ملی با رویکرد شیوه‌ها و روش‌های نوین تدریس آنلاین، در سطح شهرستان‌های استان تهران، برگزار شد و در آن اجزای طرح درس ملی، عناصر و حیطه‌های طرح درس ملی و مهمترین عوامل لازم جهت تهیه طرح درس ملی برای همکاران تبیین شد.
در جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک‌زندگی، برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم مباحثی در طرح درس ملی ارائه شده که نمونه‌هایی از طرح درس کلی برای همکاران این دوره ارائه شد و اجزا، عناصر و حیطه‌های مختلف شناختی در طرح درس ملی جهت ارائه در این جشنواره برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار