در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز جوادآباد؛

کاظمی: خیرین مدرسه‌ساز معلم‌های عامل و عالم این جامعه هستند

تهران (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم شریف ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان کشوری و استانی، آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز جوادآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: خیرین مدرسه‌ساز معلم‌های عامل و عالم این جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ایامی هستیم که مزین و متبرک به نام مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها است و هم چنین روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که یک سال از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد، کسی که محبوب دلها بود و همواره به عنوان یک الگو باید برای همه جامعه معرفی شود چرا که اخلاص و صداقت در گفتار و رفتار این بزرگمرد می‌تواند سرلوحه همه آزادی‌خواهان جهان باشد.

وی در ادامه افزود: خیرین مدرسه ساز معلم های عامل و عالم این جامعه هستند و قطعاً تربیت صحیح پدر و مادر در ظل الطاف کریمانه خداوند متعال خیران مدرسه ساز را در این مسیر موفق کرده است.

کاظمی گفت: اگر اگر قرار باشد جامعه ای در مسیر درست حرکت کند قطعاً عمل شما در ریشه‌یابی رفع مشکل‌های بنیادین این حرکت کار ساز است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: ما از زحمات شما سپاسگزاریم و قطعاً شما نیز باید از خدای متعال سپاسگزار باشید که توفیق حرکت شما را در این مسیر فراهم کرده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به آیه ۲۹ سوره مبارکه فاطر که خدای متعال می‌فرماید{الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ} گفت: راه میانبر محبوب شدن، رشد کردن و به کمال رسیدن، اقامه نماز و انفاق در راه خدا در خفا و آشکار از آن چیزی که روزی‌مان شده است، می‌باشد، و عملکرد این دو خیر عزیز و نامگذاری این مدرسه به نام یکی از مفاخر علمی عصر حاضر مصداق انفاق جامعه ساز است.

مدرسه خیرساز ۶ کلاسه روستای زواره‌ور توسط آقایان طباطبایی و زندی ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار