بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ برق رسانی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل از افتتاح ۳ پروژه بزرگ برق رسانی دراین استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ برق رسانی در استان اردبیل

به گزارش اداره برق استان اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل گفت: ۲ پروژه انتقال و فوق توزیع برق و یک پروژه توزیع در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۳۵.۹ میلیارد تومان در سی و چهارمین هفته از پویش هرهفته _الف_ب_ایران با حضور ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهوری افتتاح شد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در سی و چهارمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران پروژه‌هایی را در بخش ساخت و ساز‌ها در حوزه‌های برق رسانی به ۵ روستای بی برق زیر ۱۰ خانوار را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: دسترسی به انرژی به ویژه برق، به عنوان یکی از امکانات اساسی زندگی امروزی، از مسائل اصلی در نگهداشت جمعیت و گام نهادن در مسیر توسعه روستایی است.

قدیمی اظهار کرد: وزارت نیرو در راستای یکی از اهداف اصلی کشور، که ارتقاء سطح رفاهی و معیشتی قشر محروم و روستایی کشور است، نسبت به بهره‌مندی روستا‌ها از نعمت برق فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است که مسلماً این فعالیت‌ها در کشور بر رونق بخش کشاورزی و فعالیت‌های روستایی و در پی آن، کاهش مهاجرت روستانشینان به شهر‌ها تأثیر داشته داشت.

او گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این مهم به ثمر نشسته و قطار توسعه‌ زیرساخت‌های برق رسانی در شرکت توزیع برق استان ، همواره در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و در این راستا، این شرکت برق رسانی روستا‌ها و قشلاقات زیر ۱۰ خانوار را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: برق رسانی به ۵ روستای زیر ۱۰ خانوار (روستا‌های کهلیگ بلاغی، آق دیوار، هله، کله دیگه، شوردرق) از جمله پروژه‌هایی است که امروز در چارچوب سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران در استان اردبیل افتتاح شد.

قدیمی افزود: افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو ولت نمین، افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت بیله سوار و توسعه یک B ۶۳ کیلو ولت از دیگر پروژه‌هایی است که در چارچوب سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار