وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش به دنبال پرورش انسان‌هایی با الگوی شهداست

کرمان(پانا) - وزیر آموزش و پرورش در کرمان عنوان کرد نظام تعلیم و تربیت به دنبال پرورش انسان‌هایی است که الگوی آنها شهدا هستند و شهدا باید به عنوان الگو در تاریخ تعلیم و تربیت ایران ثبت شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به دنبال پرورش انسان‌هایی با الگوی شهداست

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه من امروز به نمایندگی از خیل عظیمی از معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان به اینجا آمده‌ام، اظهار کرد: به اینجا آمده‌ام تا از این شهدای بزرگوار که از وجودشان گذشتند و ایثار کردند تا مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و کلمه توحید را فراهم کنند ما هم طلب همت کنیم برای پیمودن راهی که آنها طی کردند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما شهید، شاهد و حجت بر همه بندگان خدا است، افزود: زندگی شهیدان تنها در لحظه شهادت آنها نیست؛ یک حیات ابدی است که نقطه عطف آن به شهادت رسیدن است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهدا برای رسیدن به چنین مرتبه رفیعی که در نزد خداوند شادمان هستند مسیر دشواری را طی کردند، تصریح کرد: شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه چنین نقطه عطف باشکوهی محصول یک زندگی باشکوه است ادامه داد: من آمده‌ام که تجدید بیعت کنم و بگویم نظام تعلیم و تربیت در صدد پرورش انسان‌هایی است که الگوی آنها شهدا هستند.

حاجی‌میرزایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ما امروز سعادتمندند در دوره‌ای زندگی می‌کنند که در این دوره شهید سلیمانی حضور داشته و می‌زیسته است، افزود: جایگاه رفیع شهید سلیمانی به راحتی به دست نیامده و این حاصل تلاش است.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم این الگو را که معرف همه فرهنگیان است در تاریخ تعلیم و تربیت ایران ثبت کنیم و آیندگان راهنمای خوبی را در برابر خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار