قدردانی استاندار از خیران در تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند

رشت (پانا) - استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان با قدردانی از خیران نیک‌اندیش در تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند، بر ضرورت تقویت فرهنگ مشارکت آحاد جامعه درجهت رفع نیازهای حوزه آموزشی خانواده های کم توان مالی بویژه با استفاده از ظرفیت رسانه ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی استاندار از خیران در تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان، ارسلان زارع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی از اجرای طرح کارآمد در مدارس ابتدایی، طرح معلم یار و نیز تولید و انتقال مفاهیم توسط گروه‌های آموزشی در بستر شبکه شاد (شبکه اجتماعی دانش آموزی) اظهار کرد: معلمان و دست اندرکاران نهاد آموزش و پرورش استان طی حدود چهار ماه اخیر که سال تحصیلی جدید در شرایط ناشی از شیوع کرونا آغاز شده و عهده دار علم آموزی به دانش آموزان هستند؛ تلاش های مستمری انجام می دهند که شایسته تجلیل است.

وی با تأکید بر ارزیابی از روند آموزش در همه مقاطع بویژه پایه های حساس اظهار کرد: باید ارتباط مدرسه با خانواده‌ها بیشتر از قبل تقویت شود و آنان حتماً در جریان فعالیت‌های مدرسه قرار گیرند چراکه در حال حاضر نقش خانواده ها در آموزش فرزندان‌شان، پر رنگ تر از قبل است ضمن آنکه تقویت این ارتباط، در تحقق برنامه های مرتبط با آموزش و البته پرورش دانش آموزان، اثربخشی بسیاری دارد.

استاندار گیلان به تأکید خود به دستگاه های متولی زیرساخت های ارتباطی برای تقویت مسیرهای ارتباطی در نقاط مختلف استان اشاره و اضافه کرد: زمینه دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی در جای جای گیلان عزیز، باید فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به هفته گرامیداشت شوراهای آموزش‌وپرورش از 24 تا سی ام دی ماه، گفت که فرمانداران شهرستان ها، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم های این هفته متناسب با شعارهای روزشمار آن را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار