محصولات مخابراتی صنایع دفاع در لبه فناوری جهانی هستند

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نبردهای امروزی شبکه محور هستند، گفت محصولات مخابراتی تولید شده در صنایع دفاع ایران دارای صیانت کامل بوده و در سطح عالی لبه فناوری جهانی هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محصولات مخابراتی صنایع دفاع در لبه فناوری جهانی هستند

به گزارش دبیرخانه ستاد کل نیروهای مسلح، «سرلشکر محمد باقری» روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در ایام چهلم شهادت شهید فخری زاده، به برکت خون این شهیدان خط تولید تجهیزات دارای فناوری‌های نوین و پیشرفته ارتباطی و فناوری اطلاعات را افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح این مجتمع نشان دهنده این است که این شهادت‌ها موجب رشد و ارتقای حرکت جهادی ملت ایران و به ویژه نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور شده و می‌شود، تصریح کرد: امروز که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان و از جمله کشور ماست، دستیابی به این فناوری‌ها به شکل بومی و تولید نیازهای نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشور در داخل کشور که قطعا دارای صیانت کامل و در سطح عالی لبه فناوری جهانی است، ارزش فوق العاده بالایی دارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نبردهای امروزی شبکه محور هستند، مدیریت این نبردها را نیازمند فرماندهی و کنترل پیشرفته و یکپارچه دانست و گفت: در نبردهای نوین ما نیاز به چنین سامانه‌هایی داریم که به طور یکپارچه بتواند صحنه نبرد را اداره کند و موجبات فرماندهی روزآمد و به هنگام و پیشرفته را برای فرماندهان ما در تمام صحنه های زمینی، دریایی و امنیتی فراهم کند.

باقری اظهار کرد: خطوط تولیدی که امروز شروع به کار می کند، قادر به تولید محصولاتی در ابعاد مختلف از بردهای کوتاه تا بالاترین بردها و بی سیم‌های امنیتی و در آینده تولید سامانه های تلفن همراه و مانند آن خواهد بود.

وی اضافه کرد: آنچه که از جهت کیفیت تولید در این خطوط مشاهده شد و تست‌ها و آزمایش‌های میدانی نشان می دهد این است که این کیفیت و امنیت در حد کمال به حمدالله به دست دانشمندان جوان و ارزشمند وزارت دفاع و بخش های دانش بنیان کشور فراهم شده و قطعا خواهد توانست که نیاز نیروهای مسلح را در سطح عالی تامین کند و ما را از بیگانگان بی نیاز کند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی خواهد توانست که ارتباط سامانه‌های گوناگون رزمی ما در زمین، دریا و هوا را به طور یکپارچه فراهم کرده و سامانه‌های رزمی را با سامانه‌های پشتیبانی رزمی و همچنین سامانه‌های پشتیبانی کننده به طور برخط و به هنگام فراهم کند که قطعا در ارتقای کیفیت نبردها و فرماندهی و کنترل، ارزش فوق العاده بالایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار