مدیرسازمان دانش آموزی منطقه ۳ :

حضور پرشور دانش آموزان منطقه در انتخابات مجلس دانش آموزی قابل توجه است

تهران (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی منطقه ۳ تهران، انتخابات مجلس دانش آموزی را تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش آموزان منطقه در انتخابات مجلس دانش آموزی قابل توجه است

رمضان دیوسالار، مدیر کانون پردیس و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۳ تهران در گفتگویی با پانا از نحوه برگزاری انتخابات دانش آموزی این منطقه خبر داد.
وی گفت: مجلس دانش آموزی صدای رسای جامعه دانش آموزی و نشانه عزم راسخ دانش آموزان فهیم و شریف ملت ایران است که جلوه ای از دموکراسی جمهوری اسلامی ایران را برای نوجوانان القا می کند. اکنون در گام دوم از شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شده لازم است دانش آموزان به منظور تحقق اهداف ارزشمندی را بردارند.
دیوسالار در ادامه افزود: بر اساس ساحت های شش گانه در نظام تعلیم و تربیت، انتخابات مجلس دانش آموزی را می‌توان به‌عنوان تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی دانست و در واقع این طرح با اسناد بالادستی و با شعار «هر دانش آموز حداقل یک نقش اجتماعی» بستر لازم برای نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت فعال و مؤثر آنان در امور تصمیم گیری را فراهم کرد.
وی در ادامه گفت: دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه ۳ به تفکیک جنسیت در دو گروه دختران و پسران به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار شد، براساس نتایج این انتخابات از هر گروه، پنج نفر به عنوان اعضاء هیات رئیسه انتخاب و معرفی شدند، که در حقیقت اعضاءهیات رئیسه به‌عنوان مشاوران دانش آموزی مدیر آموزش و پرورش منطقه منصوب می‌شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور با نشاط و مسئولانه دانش آموزان، اظهار امیدواری کرد که با همراهی، همدلی و مشارکت فعال آنان به عنوان سرمایه های گرانقدر، بتوانیم در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام های ترقی و پیشرفت را هر چه با شکوه تر و عرتمندانه تر برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار