هم افزایی و تقویت انگیزه نیروهای پرورشی از اهداف مهم است

تهران(پانا)- جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی اتاق فکر منطقه 17 تهران، باحضورطاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی و ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه17 و منتخبین معاونین پرورشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هم افزایی و تقویت انگیزه نیروهای پرورشی از اهداف مهم است

پورمحمود،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ، هفته بصیرت و فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: خرسندیم در خدمت همکارانی هستیم که جایگاه ارزشمندی دارند و با تشکر از برگزار کنندگان این انتخابات گفت: رسالت ما در این برهه از زمان ایجاب می کند تا نسلی بالنده؛ خلاق و پویا تحویل جامعه دهیم چون کودکان و نوجوانان آینه تمام نما و عملی رفتارهای ما هستند.

وی اظهار کرد: رفتارها و عملکرد ما همیشه مدنظر کودکان و نوجوانان است و آنها ما را سرمشق و الگو قرا می دهند بنابراین تا می توانیم باید عامل به عمل باشیم.

پورمحمود گفت: هدف از این جلسه طرح هماهنگی معاونان و مربیان پرورشی مدارس منطقه با همفکری و با هدف توانمند سازی، آگاهی بخشی و تقویت انگیزه نیروهای پرورشی و ارتقای مهارت های حرفه ای آنان، افزایش توانایی‌های علمی، تخصصی و حرفه‌ای معاونین و مربیان پرورشی و افزایش اثر بخشی برنامه ها و فعالیتهای تربیتی و فرهنگی برگزار می شود.

در این جلسه اعضای منتخب ایده ها و نظرات خود را جهت پیشبرد بهتر فعالیتهای پرورشی مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار