وزیر صمت: بر تصمیمات مهم شورای رقابت نظارت داریم

تهران (پانا) - وزیر صمت بر ضرورت حمایت دستگاه‌های نظارتی از تصمیمات جسورانه مدیران در شرایط سخت کنونی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صمت:  بر تصمیمات مهم شورای رقابت نظارت داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا رزم حسینی در پایان نشست با رئیس کل سازمان بازرسی کشور، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: وظیفه سنگینی در این برهه حساس کنونی برای تامین معیشت مردم، حمایت از تولید ، صادرات و تجارت بر عهده این وزارتخانه است که تحقق همه اهداف و برنامه ها با حمایت همه جانبه تمامی ارکان از این مجموعه امکان‌پذیر خواهد بود.

به مدیران شجاع و پاک دست نیاز داریم

وی همچنین حمایت از مدیران شجاع و پاک دست را لازمه امروز جامعه دانست و تصریح کرد: به مدیران تصمیم ساز که در این شرایط حساس جنگ اقتصادی جسورانه تصمیم می گیرند نیاز داریم و لازمه جسارت مدیران در امر تصمیم سازی، حمایت دستگاه‌های نظارتی از آنها می باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه به دنبال حذف دلالان از بازار خودرو و فولاد به‌خصوص در این شرایط حساس هستیم، گفت: با رانت و فساد باید مبارزه کنیم و یکی از جاهایی که به حمایت تمامی ارکان نظام نیازمندیم، همین موضوع است.

بر تصمیمات مهم شورای رقابت نظارت داریم

رزم حسینی با اشاره به اعلام تصمیم جدید شورای رقابت، بیان کرد: هدف شورای رقابت از اعلام این تصمیم حذف دلالان و افزایش تولید بوده است، منتها نظارت‌ها بر اجرای این تصمیم باید از سوی ما بیشتر شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی تولید خودرو نسبت به ابتدای امسال بیان کرد: به دنبال افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو هستیم، با افزایش تولید خودرو، قیمت ها نیز متعادل خواهد شد.

تولید خودروی با کیفیت با شکستن انحصار تولید

وزیر صمت همچنین تاکید کرد: با شکستن انحصار در تولید خودرو به سمت تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت پایین تر خواهیم رفت، در آن زمان مردم آزادانه حق انتخاب خودروی خود را دارند.

رزم حسینی همچنین با اشاره به تکمیل سامانه جامع تجارت، گفت: در این سامانه از ثبت سفارش خرید کالا و گمرکات در حال اجراست، این سامانه در حال تکمیل شدن است.

قوانین مزاحم کسب و کار را حدف خواهیم کرد

وی با تاکید بر اینکه قوانین مزاحم کسب و کار باید حذف شوند، بیان کرد: تاکید رهبری نیز به در این خصوص بوده است، این قوانین را احصاء کرده ایم و مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف آنها باید اقدام کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار