برگزاری دومین اجلاسیه نماز دانش آموزان شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- دومین اجلاسیه نماز دانش آموزان شهرستان بجنورد با حضور رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی ، مسئولین استانی و شهرستانی آموزش و پرورش ،مربیان و دانش آموزان برتر مسابقات اقامه نماز در محل امامزاده سید عباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین  اجلاسیه نماز دانش آموزان شهرستان  بجنورد

به گزارش پانا، رییس آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی افراد،اظهار داشت: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی ،تقویت دین ،یکی از حوزه های مهم تعلیم و تربیت محسوب می شود و یکی از ارکان مهم آموزش و یادگیری فرایض دینی،اقامه نماز است که در واقع از برنامه های اصلی و مهم آموزش و پرورش به حساب می آید و این آموزش در گروه سنی زیر 18 سال تحت پوشش آموزش وپرورش قرار گرفته است و در واقع نهاد آموزش و پرورش زمانی به تربیت افراد ورود پیدا می کند که دانش آموزان در بهترین سن تربیت هستند.

محمد امیری افزود: بهترین راه شکر گزاری از نعمت های خداوند،نماز و گفتگو با خدا است که این امر آگاهانه باید برای دانش آموزان درونی شود و آموزه های دینی به گونه ای انجام گیرد که دانش آموزان ،فرایض دینی را فراگیرند و شناخت و آگاهی پیدا کنند و در زندگی خود جامه عمل بپوشانند و یاد خدا را در زندگی خود هیچگاه فراموش نکنند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از افتتاح نماز خانه در مدارس خبر داد و گفت : قرار است تعداد 35 باب نماز خانه در سطح استان با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان افتتاح شود که 8 باب به شهرستان بجنورد اختصاص می یابد.

دلاور آوازه ،رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت ترویج نماز در مدارس ،عنوان کرد: تعداد 360 جلد کتابچه سه بعدی آموزش الگوی عملی نماز با اعتبار 2 میلیون و پانصد هزار تومان در بین مدارس ابتدایی شهرستان ،توزیع گردید.

در پایان ،از منتخبین مسابقات نماز ،احکام و انشاء نماز دانش آموزان و فرهنگیان ،در سطح شهرستان و استان ،توسط رییس آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ،تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار پانا :منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار