رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان خبرداد:

امضاء تفاهم نامه تامین تجهیزات ارتباطی دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت اختصاص403تبلت

سنندج(پانا) -رئیس اداره آموزش وپرورش کردستان در طرح هدایت تفاهم‌نامه، ازتأمین نیمی از اعتبار موردنیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه استان کردستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان تفاهم‌نامه تأمین نیمی از اعتبار موردنیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه استان کردستان، با حضور دکتر حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی واداره کل آموزش و پرورش استان کردستان تنظیم گردید.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در نشستی، با معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوراظهارکرد:با توجه به تعطیلاتی که بر اثر شیوع ویروس کرونا به مدارس تحمیل شده و همچنین استفاده از آموزش های مجازی، فصل تازه ای را در امر آموزش در مدارس آغاز کرده است. با اینکه مدت زیادی است که از تعطیلی مدارس می‌گذرد و دانش آموزان از طریق فضای مجازی، آموزش‌های خود را دریافت می‌کنند در این میان نیز دانش آموزانی وجود دارند که در صورت عدم نبود امکانات لازم برای آموزش از طریق فضای مجازی، از دروس خود عقب می مانند.

رنجبر افزود: یکی از الزامات آموزش در فضای مجازی داشتن گوشی تلفن همراه و تبلت است تا معلمان بتوانند با دانش آموزان خود ارتباط دوسویه داشته باشند.

وی ادامه داد:دانش آموزان زیادی در مدارس استثنایی استان، گوشی تلفن همراه و یا تبلت نداشتند که نیاز آنان از سوی خانواده های این دانش آموزان تامین شده است.اما دانش آموزانی نیز بودند که به علت نداشتن توان مالی خانواده، توانایی خرید گوشی و یا تبلت را ندارند و این مانعی برای برخورداری آن‌ها از آموزش مجازی معلمان شد. دکتر رنجبر، تصریح کرد: نیاز است دانش آموزان بتوانند از طریق فضای مجازی نیز با معلمان خود ارتباط برقرار کنند ودررپایان افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بین اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور امضاء شدنیمی ازخرید اعتبار۴۰۳تبلت دانش‌آموزان استثنایی استان کردستان،توسط آموزش‌وپرورش استثنایی تأمین خواهد شد و نیم دیگر نیز توسط استان‌ تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار