اردشیر صالح‌پور تازه‌ترین آثار خود را در پویش «کتابخانه ملی» رونمایی کرد

تهران (پانا) - اردشیر صالح‌پور نویسنده و پژوهشگر با معرفی کتاب‌های «هفت کافه بین راهی» و «در و پنجره‌ها و درگاهی‌های اهواز قدیم» به پویش «کتابخوانی ملی» پیوست .

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اردشیر صالح‌پور تازه‌ترین آثار خود را در پویش «کتابخانه ملی» رونمایی کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اردشیر صالح‌پور نویسنده و پژوهشگر در پویش «کتابخوانی ملی» گفت: واضح است جامعه‌ای که کتاب نمی‌خواند به فضیلت دست پیدا نخواهد کرد. در لابه‌لای اوراق، برگ‌ها و خطوط کتاب‌ها همواره فرزانگی و حکمت نهفته است و کتاب به عنوان یار مهربان، همدم و مونس ما بوده و رفیق و دوست ما خواهد بود و همواره به انسان نیکی، دانش و معرفت می‌آموزد.

صالح‌پ‍ور ادامه داد: کتابخانه ملی ایران حکم خانه هر ایرانی را دارد. زیرا ایرانیان همواره به علم، معرفت و آگاهی اعتقاد داشته‌اند و خصلت ایرانی، دانایی و توانایی است.

صالح‌پور ادامه داد: تاکنون 25 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف ادبی، هنری، مردم‌شناسی، تاریخ و فولکلور نوشته‌ام و امسال در شرایط کرونایی دو کتاب از نوشته‌های بنده منتشر شده است. یکی از آن‌ها «هفت کافه بین راهی» نام دارد که هفت داستان اپیزودیک درباره هفت کافه میان راه و اتفاق‌هایی که در آن رخ می‌دهد را تعریف می‌کند. کتاب دیگرم نیز که اخیرا منتشر شده است «در پنجره‌ها و درگاهی‌های اهواز قدیم» نام دارد که مجموعه‌ای از عکس‌های مصور و معماری خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب فضیلت، دانش و معرفت ایجاد می‌کند و امیدوارم همواره هر ایرانی دسترسی به کتاب داشته باشد چرا که تعالی و کمال جامعه با کتاب حاصل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار