مدیر مجمع خیرین شهرستانهای استان تهران:

یک درمانگاه فرهنگیان ویک مدرسه در شهرستان رباط کریم ساخته می‌شود

رباط‌کریم(پانا)- درجلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان رباط کریم، مدیر عامل مجمع خیرین شهرستانهای استان تهران از ساخت یک درمانگاه فرهنگیان و یک مدرسه در شهرستان رباط کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یک درمانگاه فرهنگیان ویک مدرسه در شهرستان رباط کریم ساخته می‌شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش رباط کریم جلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین با حضور رحمت اله شریفی رئیس آموزش وپرورش رباط کریم و مجید پیروزان مدیر مجمع خیرین شهرستانهای استان تهران، محمود عسگری رئیس مجمع خیرین منطقه رباط کریم و دیگر خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رباط کریم در اتاق شورای آموزش وپرورش این منطقه برگزار شد.در این جلسه محمود عسگری گزارشی از عملکرد یک سال گذشته و میزان اعتبارات این مجمع ارائه داد.
در ادامه پیروزان از برنامه ساخت یک مدرسه و یک درمانگاه اختصاصی برای فرهنگیان در شهرستان رباط کریم توسط حسن همایون‌نسب از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خبر داد که پس از جلسه از زمینهای معین شده بازدید به عمل آمد.
در این نشست رئیس آموزش و پرورش رباط کریم نیز خبر برنامه ساخت 18 مدرسه در شهر جدید پرند را اعلام کرد و افزود هشت مدرسه تا آخر سال تحصیلی 1400 ومابقی تا آخر سال 1401 افتتاح می‌شود.
در پایان جلسه پس از رای‌گیری که با حضور30 نفر از خیرین مدرسه‌ساز انجام پذیرفت ،جعفر شریفی به سمت رئیس جلسه، محمود عسگری مدیر عامل مجمع خیرین منطقه ،سعید حبیبی رئیس بازرسین و 6 نفر عضو هیئت مدیره و دو نفر علی‌البدل انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار