دستگیری قاتل فرحزاد در کمتر از پنج ساعت

تهران (پانا) - رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت فرار، در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری قاتل فرحزاد در کمتر از پنج ساعت

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در خصوص جزئیات این قتل گفت: بر اساس گزارشی از سوی بیمارستان مدرس درباره قتل مردی جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۶۳ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های مقدماتی ماموران مشخص شد که این مرد جوان که احمد نام دارد از ناحیه ریه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است، بر همین اساس با دستور مقام قضایی تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.


سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: بر اساس تحقیقات ماموران مشخص شد که مقتول یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است و ساعت ۵ صبح امروز بین او و مردی که مصرف کننده مواد مخدر بوده درگیری صورت گرفته است. همچنین مشخص شد که مقتول همراه چند نفر از دوستانش بخاطر اختلاف بر سر مواد مخدر به پاتوق قاتل رفته و در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران در اقدامات پلیسی و فنی قاتل را که مردی ۴۰ ساله و سابقه دار بود شناسایی کردند و با توجه به آدرسی که از خانه او در سوابقش ارائه شده بود ماموران با دریافت حکم قضایی به شهرستان ملارد اعزام شدند اما قاتل در خانه نبود و خانواده اش اعلام کردند که پسرشان را به خاطر اعتیادش از خانه بیرون کردند و دیگر اطلاعی از او ندارند.


وی افزود: تیم های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی رییس کلانتری ولنجک جستجوهای خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق هایی که احتمال می دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد آغاز کردند و پس از چند ساعت عملیات جستجو ماموران قاتل را در یکی از پاتوق هایش شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران محل شناسایی شده را تحت محاصره در آوردند اما متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشتند در برابر پلیس مقاومت کردند. ماموران نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی کشف و در تحقیقات مشخص شد قاتل وسایل سرقتی را در ازای خرید مواد مخدر به فروشندگان مواد مخدر می دهد و در بررسی های بیشتر چاقویی که قاتل با آن دست به قتل احمد زده بود نیز کشف شد.
وی در خصوص انگیزه قاتل در این درگیری مرگبار گفت: مقتول که از فروشندگان مواد مخدر است مدتی قبل مقداری مواد مخدر از او سرقت شده بود که دوستانش اعلام کردند که قاتل این مواد را از او سرقت کرده و صبح امروز مقتول همراه دوستانش با قمه و چوب به سراغ قاتل رفته و در این درگیری مرگبار احمد به قتل رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار