لیگ برتر ایران؛ پسر پرسپولیس پل صدرنشینی استقلال شد

تهران (پانا) - استقلال در روزی که علیرضا حقیقی اشتباهات مرگباری انجام می‌داد، با عبور از سد گل گهر سیرجان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ پسر پرسپولیس پل صدرنشینی استقلال شد

دومین روز از هفته نهم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی در شهر سیرجان ادامه پیدا کرد.

در مهم‌ترین بازی این هفته، گل گهر سیرجان شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر با هدایت امیر قلعه‌نویی روبروی شاگردان محمود فکری در تیم استقلال تهران قرار گرفت و با قبول شکست 2 بر یک زمین را ترک کرد تا هم استقلال انتقام شکست فصل گذشته را از گل گهر بگیرد و هم موقتا صدرنشین جدول رده‌بندی شود.

نیمه اول این بازی با گل زودهنگام برای استقلالی‌ها آغاز شد و آنها در دقیقه 8 روی اشتباه مرگبار علیرضا حقیق به ضربه پنالتی دست یافتند و وریا غفوری توانست دروازه گلر سابق پرسپولیس را باز کند. در حالی که پس از پنالتی زودهنگام؛ هنوز گل گهر در شوک این گل بود، در دقیقه 14 نوبت به مهدی قائدی رسید که با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی طی 45 دقیقه اول؛ هر چند گل گهر تیم برتر زمین بود و فوتبال تهاجمی ارائه کرد اما باز هم این تیم استقلال بود که فرصت قاطع گلزنی داشت. دقیقه 30 یکبار دیگر علیرضا حقیقی پنالتی داد و باز هم کاپیتان استقلالی‌ها پشت توپ قرار گرفت اما اینبار پنالتی وریا غفوری از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر گل گهر به پایان برسد.

نیمه دوم جریان بازی در بیشتر دقایق در اختیار تیم امیر قلعه‌نویی بود اما درخشش محمد رشید مظاهری بازیکنان گل گهر را تا دقیقه 78 ناکام گذشت و در این دقیقه بود که احمد زنده‌روح توانست از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند اما این برای کسب حداقل امتیاز هم کافی نبود و در نهایت بازی با برد 2 بر یک استقلال تمام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار