هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی مازندران ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود

ساری (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که 16 هزار و 918 نفر در هشتمین دوره آزمون استخدامی ثبت نام کرده‌اند، اعلام کرد که این آزمون۱۱و ۱۲ دی‌ماه در 7 شهرستان برگزار می‌شود. ‎

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی مازندران ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رقیه صفری، گفت: برگزاری این آزمون را سازمان سنجش و آموزش کشور و نظارت آن را، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برعهده دارند.

صفری با بیان این که 16 هزار و 918 نفر در این آزمون ثبت نام نموده اند، عنوان کرد: از این تعداد؛ 10 هزار و 703 نفر معادل 63 درصد، بانوان و 6 هزار و 215 نفر معادل 37 درصد، آقایان هستند.

وی سهمیه استخدامی مازندران در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی را 789 نفر بیان داشت و خاطرنشان کرد: از میان 15 دستگاه اجرایی استان که در این آزمون، نیرو جذب می نمایند؛ بیشترین سهمیه استخدامی به ترتیب؛ به آموزش و پرورش با 620 نفر، وزارت کشور ( فرمانداری ها و بخشداری ها ) با 74 نفر و اداره کل استاندارد با 19 نفر تعلق دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، گفت: از 789 نفر سهمیه استخدامی استان در این دوره، 488 سهمیه به داوطلبان آزاد، 272 نفر به ایثارگران و 29 سهمیه به معلولین تعلق دارد.

صفری، افزود: در راستای رعایت الزمات و پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی مازندران در 7 شهرستان ساری، بهشهر، قائم شهر، بابل، بابلسر، آمل و چالوس، طی روزهای پنج شنبه و جمعه 11 و 12 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

معاون استاندار اضافه کرد: دولت برای جذب نیرو بر اساس شایسته سالاری و عدالت محوری، این مهم را بر برگزاری آزمون متمرکز نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار