شهید المهندس به زینب سلیمانی چه گفت؟

تهران (پانا) - زینب سلیمانی فرزند سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس، جزئیاتی از رابطه پدرش با شهید «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و گفت وگویی با این شهید را روایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهید المهندس به زینب سلیمانی چه گفت؟

به گزارش ایرنا، فرزند شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق تصریح کرد: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس رابطه ای عمیق و قلبی متمایزی داشتند.

وی افزود: من پدرم را تنها بدون ابومهدی المهندس نمی دیدیم.

دختر سردار شهید سپهبد سلیمانی افزود: یک بار ابومهدی شخصا به من گفت که از خداوند می خواهد که اگر اتفاق بدی برای حاج قاسم بیفتند، (او هم) از این دنیا برود، زیرا چنین امری برایش غیرقابل تحمل است.

وی افزود: حاج قاسم جریان مقاومت را در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان و حتی ایران بنا نهاد و آن را تقویت، قدرتمند و بزرگ کرد.

زینب سلیمانی گفت که پدرش تلاش مضاعفی درباره عراق مبذول داشت، زیرا این امر برای وی مهم بود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس سبب شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار