مدیر سازمان دانش آموزی البرز عنوان کرد:

طرح فرهنگی- حمایتی یار مهربان توسط سازمان دانش آموزی البرز اجرا شد

کرج (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی البرز از توزیع اقلام معیشتی، کتاب و بسته های فرهنگی بین کودکان کمتر برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح فرهنگی- حمایتی یار مهربان  توسط سازمان دانش آموزی البرز اجرا شد

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی البرز، در خصوص طرح فرهنگی حمایتی یار مهربان گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خانگی فرصت مناسبی جهت مطالعه در خانه و استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان ایجاد شده است.

وی با اشاره بر تاثیر مطالعه و کتابخوانی در ارتقای مهارت و آگاهی انسان ها افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا اجرای طرح یار مهربان می تواند موجب تشویق در خانه ماندن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شود.

مدیر سازمان در ادامه اضافه کرد: تداوم بیماری و لزوم مقابله با آن موجب ایجاد تغییراتی در سبک زندگی افراد جامعه شده است که یکی از این تغییرات مهم، افزایش استفاده از فضای مجازی است.

وی گفت: با برنامه ریزی مناسب و ایجاد بسترهای لازم در فضای مجازی می توان از این فرصت به شکل مطلوبی استفاده کرد و آسیب های موجود در فضای مجازی را به ویژه در بین جوانان و نوجوانان کاهش داد.

مدیر سازمان در ادامه خاطر نشان کرد: از روش های استفاده و بهره مندی مطلوب از این وقت تشویق و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و در این راستا می توان ظرفیت نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی را شناسایی و فعال کرد.

صادقیان در ادامه صحبت های خود گفت: سازمان دانش آموزی استان با پویش طرح یار مهربان نسبت به اهدای کتاب به ویژه کتاب های تربیتی ، معرفتی به همراه اقلام معیشتی مانند ماسک و لوازم التحریر به مربیان و مدارس کم برخوردار اقدام کرد.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تعداد 1500 جلد کتاب آموزشی، مذهبی نیز جهت ترویج فرهنگ قرآن به دار القرآن ها و مدارس قرآنی از طریق سازمان دانش آموزی اهدا گردید.

مدیر سازمان در پایان تصریح کرد: سازمان دانش آموزی از طرح های ابتکاری، فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان حمایت می کند و در این شرایط جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و رشد تمام ساعی آنان نسبت به هیچ کوششی فروگذار نخواهدکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار