آدرس جدید دست‌فروشان پارکینگ پروانه

تهران (پانا) - بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه، پس از توقف یکساله در تپه های عباس آباد بازگشایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آدرس جدید دست‌فروشان پارکینگ پروانه

بنابراعلام روابط عمومی اراضی عباس آباد،جمعه بازار پروانه با سابقه ۲۰ ساله به عنوان بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه، پس از توقف یکساله در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازگشایی می‌شود.

بنابراین گزارش و پس از امضای تفاهم نامه صورت گرفته مابین شرکت نوسازی عباس آباد، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت سامان دهی صنایع و مشاغل شهر، جمعه بازار پروانه با تاکید بر صنایع دستی و هنری در باغ هنر بازگشایی و هنرمندان در این فضا به ارایه محصولات هنری خود می‌پردازند.

پس از تعطیلی جمعه بازار پارکینگ پروانه حدود هزار و ۳۰۰ غرفه دار کارآفرین و هنرمند این مجموعه که عمدتا فقط از همین طریق امرار معاش می‌نمودند، دچار مشکل شدند.

گفتنی است جمعه ۱۲ دی این بازار به صورت پیش گشایش و جمعه ۱۹ دی با حضور مسولان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.، همچنین جمعه بازار پروانه قرار بود در آبان ماه سال جاری افتتاح شود که بنا به بخشنامه و اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تجمعات به تعویق افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار