مستند نمایش سرباز را در لنز ایرانسل تماشا کنید

تهران (پانا) - مستند نمایش سرباز توسط تلویزیون تعاملی «لنز»، پخش آنلاین می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مستند نمایش سرباز را در لنز ایرانسل تماشا کنید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، همزمان با اولین سالگرد عروج آسمانی سردار سلیمانی، تالار وحدت میزبان مستند نمایش «سرباز» به تهیه کنندگی بنیاد رودکی و نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی است.
مستند نمایش سرباز از روز جمعه ۱۲ دیماه ساعت 18:30 دقیقه مصادف با اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت حاج قاسم سلیمانی به مدت ۵ شب به صورت آنلاین و با تعداد محدودی میهمان با حفظ پروتکل های بهداشتی در تالار وحدت اجرا می‌ شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لنز، این مستند نمایش را تماشا کنند..
مستند نمایش سرباز از هفت اپیزود نمایشی و برخوردار از جلوه های ویژه فنی و بصری تشکیل شده است و قطعه پایانی با عنوان حالا که می روی با صدای محمد معتمدی اجرا خواهد
علی براتی به عنوان طراح حرکت، سروش کریمی نژاد به عنوان طراح صدا و موسیقی، مژگان عیوضی، طراح لباس، حسین میرزا محمدی، ویدئو آرت و هنرمندانی همچون انوش معظمی، مجید رحمتی، مسعود رحیم پور، رضا راد، ندا سیاس، احمد صمیمی و... سیره، روش و منش شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک چهره بین المللی و شاخص، مستند نمایی می کنند.
مستندنمایش «سرباز» به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت و همراهی اداره کل هنرهای نمایشی و گروهی از هنرمندان جوان به صورت آنلاین و تعداد محدودی تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار