مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

انعقاد تفاهم نامه گسترش سواد آبی

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برلزوم گسترش اصولی آموزش‌های آبی و فرهنگ حفاظت از منابع آب و محیط زیست تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه گسترش سواد آبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با اشاره به لزوم گسترش اصولی آموزش‌های آبی و فرهنگ حفاظت از منابع آب و محیط زیست گفت: بی‌شک، آب، هوا و محیط زیست اولین نیازهای اساسی زندگی بشری است و باید در حفظ و حراست از این میراث ارزشمند تلاش جدی کنیم.

او با اشاره به اینکه شهروند تربیت نشده، بلاهای خطرناکی بر کره زمین و منابع آن وارد کرده است، اظهار کرد: از تکالیف ماست تا شهروندی تربیت کنیم که وظیفه خود را نسبت به طبیعت بشناسد و در این زمینه مسئولیت‌پذیر باشد.

صیدلو با تاکید بر اینکه شهروندی که درست تربیت شود در تمامی مسائل خود را متعهد و مسئول می داند، تصریح کرد: همه سازمان‌ها در کنار فعالیت اصلی خود یک ماموریت فرهنگی نیز دارند و باید در این راستا آموزش و پرورش را یاری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید الگوی صحیح مصرف آب و منابع محیط زیست از بینش به منش و رفتار تبدیل شود، گفت: تا زمانی که شهروندان ما به عمقی از باور نرسند که نسبت به طبیعت تعهد دارند و این به یک فرهنگ رفتاری تبدیل نشود ما به موفقیت دست نخواهیم یافت.

صیدلو در پایان با تاکید بر اینکه قطعا در راستای اهداف ملی، دینی و انسانی خود در زمینه آب، هوا و محیط زیست باید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تغییر نگرش در دانش‌آموزان و توجه آنان به منابع محیط زیست در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار