تقدیر «جواد حسینی» از معلم خوزستانی که از تخت بیمارستان تدریس کرد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در تماس تلفنی با فرخنده محمد هیوندی آموزگار مدرسه استثنایی پگاه پریدار شهرستان دزفول که ساعتی بعد از به دنیا آوردن فرزندش تدریس در فضای مجازی را آغاز کرد، از زحمات این معلم فداکار تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر «جواد حسینی» از معلم خوزستانی که از تخت بیمارستان تدریس کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، این روزهـا هر صبحی که طلوع می‌کند فرشته‌های دلسوز سرزمینمان که خدای زمین و آسمان؛ نام"معلم" را بر ایشان نهاده است، با مسئولیت‌پذیری بی‌پایانی جریان سیال آموختن را از قلب سرشار از محبتشان در خانه‌های دانش‌آموزان جاری می‌سازند.

آنان این روزها از ورای فضـای مجازی، با صبری مادرانه و پدرانه فرزندان ایران زمین را در دامان "درایت، هنر، فرهیختگی و دانش" خود می‌پرورانند و به آنان نوع‌دوستی، علم‌اندوزی، تلاش، خودباوری و تخصص می‌آموزند.

"فرخنده محمد هیدوی" یکی از آموزگاران عاشق ایران عزیز اسلامی است و معلم مدرسه استثنایی پگاه پریدار شهرستان دزفول است. این خانم معلم خوزستانی که ۶ دانش‌آموز با نیاز ویژه حرکتی را در دوره آمادگی تکمیلی تحت آموزش‌های خود دارد چند ساعت بعد از تولد فرزندش «رستا» از روی تخت بیمارستان تدریس مجازی برای دانش‌آموزانش را آغاز کرد.

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در تماس تلفنی با این معلم فداکار ضمن تقدیر از این حرکت ایثارگرانه و تبریک تولد فرزند ایشان، گفت: خدای بزرگ را شاکرم که این‌چنین همکاران ارزشمند و فداکاری در نظام تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان استثنایی که فرشتگان زمینی هستند داریم.

وی افزود: معلمان دانش‌آموزان استثنایی با اعتقاد و علی‌رغم سختی‌های فراوان، در ایام کرونا تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان استثنایی را با جدیت پیگیری می‌کنند و قدردان زحمات همه معلمان هستیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار