فعالان سوادآموزی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_ به مناسبت هفته سوادآموزی، در آیینی با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعالان سوادآموزی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالان سوادآموزی استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون سوادآموزی اداره کل در آیین با بررسی دستاوردهای نهضت سوادآموزین در 41 سال گذشته، گفت: نهضت سواد آموزی با حرکت جهادی تلاش کرد تا شکاف موجود در میزان سواد در جامعه شهری و روستایی و زنان و مردان را در جهت اجرای عدالت آموزشی برطرف کند.

سیدمجتبی هاشمی‌نژاد وی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های سوادآموزی در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، تلاش آموزش‌دهندگان در شهرستان‌ها و مناطق بیشتر از گذشته شده است.

وی افزود: با توجه به تمدید فرصت کلاس‌گذاری از سوی سازمان نهضت سوادآموزی، انتظار می رود در فرصت باقی‌مانده، ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، تلاش خود را جهت جذب و تحقق حجم ابلاغی بکار گیرند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بیش از 70 درصد از حجم ابلاغی سال جاری محقق شده است، عنوان کرد: باید در راستای پوشش حداکثری افراد کم‌سواد و محروم از سواد، از تمام ظرفیت های موجود در منطقه به ویژه شورای پشتیبانی سوادآموزی استفاده شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در زمان برگزاری کلاس‌ها ضروری دانست و گفت: یکی از بهترین شیوه‌ها، اجرای طرح سوادآموزی در خانه است که امیدواریم این طرح بتواند گام موثری در توسعه سواد در جامعه باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار