مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر در آموزش و پرورش استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است باید با تمام توان و ظرفیت برای هرچه بهتر گرامیداشت این دهه برنامه‌ریزی کنیم .

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر در آموزش و پرورش استان بوشهر آغاز شد

به گزارش پانا ، علیمراد کرمی در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان ستاد دهه فجر استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده اند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پر نور آنها باشیم.

او گفت : دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است به همین دل باید با تمام توان و ظرفیت برای هرچه بهتر گرامیداشت این دهه برنامه‌ریزی کنیم .

کرمی گفت : باید با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تولید محتواهای هویت محور و هویت شناسانه، به سوالات و ابهامات دانش آموزان پاسخ دهبم.

کرمی تاکید کرد : باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد بتوانیم برنامه هایی که به تقویت شناخت دانش‌آموران کمک کند، برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در شرایط کرونا محدودیت برگزاری مراسمات حضوری به صورت گسترده است اما می تونیم با گسترش تبلیغات محیطی، پیام دهه فجر را به جامعه انتقال دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت : واقعیت آن است که نتوانسته ایم خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در 4 دهه از عمر با برکت خود را به خوبی بیان و تشریح کنیم.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: در حالی که دشمن با انتشار شایعات تلاش می کند پایه اعتقادی جامعه را سست کند باید با برنامه ریزی صحیح، القائات دشمن را خنثی کرده و اجازه ندهیم به اهداف خود برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار