بیانیه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

بجنورد (پانا ) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد .

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

متن پیام مهدی مودی به شرح ذیل است:

«کتاب تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ های حماسه های ملتی بزرگ است که با بصیرت و بینش همواره از کیان خویش دفاع نموده اند .

حماسه بزرگ نهم دی ماه هشتادوهشت برگ زرینی در این کتاب قطور است . روزی که دیگر بار پیوند امت و امام تجلی نمود تا چشم طمع دشمنان را کور کند .

پس از ماه ها و هفته ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه ای برنامه ریزی شده و هدفمند بود و آتش آشوب و فتنه جان این کنام شیران و دلیران را می سوزاند، ملت سرافراز ایران حماسه ای را رقم زد که دوست و دشمن را به شگفتی واداشت .

ابعاد این حماسه تاریخی آنقدر گسترده بود که حتی بوق های استکبار که همواره در تنور آشوب می دمیدند نتوانستند بر بزرگی این حماسه چشم ببندند.

دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان با نظاره صحنه های شورانگیز حضور ملت قهرمان ایران اشک شوق ریختند و تاریخ، عظمت این حماسه را با افتخار بر صفحه کتاب انقلاب نوشت .

حضور مقتدرانه مردم در این حماسه همیشه جاویدان، نشان داد روحیه انقلابی، ایثارگری و شهادت فقط به زمان انقلاب و دفاع مقدس خلاصه نشده و این میراث نامیرا روز به روز در احاد جامعه به خصوص خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان بیش از پیش قوی می شود و این جامعه عظیم به تاسی از شهدای عزیز و وصیتنامه هایشان که همواره در آنها توصیه به دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه شده است، در هر زمان ممکن برای ارزش هایی که شهدا و امام شهدا(ره) از خود به یادگار گذارده اند جانفشانی و ایثار خواهند کرد.

همدوش با سایر امت انقلابی و در خط امام و رهبری، اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی، پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها به ویژه قشر محبوب و همیشه در صحنه فرهنگیان ولایی و دانش آموزان عزیز این خطه اعلام می دارد و همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار