دواطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور مجاز به همراه داشتن چه وسایلی هستند؟

زنجان (پانا) - روزهای پنجشنبه 99/10/11 و جمعه 99/10/12 هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در 53 حوزه امتحانی در استان زنجان نیز برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دواطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی  کشور مجاز به همراه داشتن چه وسایلی هستند؟

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، نظر به اینکه در روزهای پنجشنبه 99/10/11 و جمعه 99/10/12 هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در 53 حوزه امتحانی در استان زنجان نیز برگزار خواهد شد، از شرکت کنندگان درخواست می گردد نکات و موارد ذیل را مد نظر داشته باشند.

وسایل مجاز که همراه داشتن آن در روز آزمون ضروری است:

کارت ملی یا شناسنامه و کارت ورود به جلسه آزمون چاپ شده از سایت سازمان سنجش

پاک کن، مداد و مداد تراش شخصی

مواد ضد عفونی کننده شخصی

لباس گرم مناسب بخاطر احتمال باز کردن درب و پنجره ها جهت تهویه فضای امتحانی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا

همراه داشتن پذیرایی شخصی (نظیر کیک و بیسکویت). لازم به ذکر است در روز آزمون جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صرفاً بطری آب آشامیدنی توزیع خواهد شد.

تذکرات مهم برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی:

شروع فرایند آزمون از ساعت 8/30 صبح خواهد بود.

از آوردن وسایل اضافی نظیر تلفن همراه ، ماشین حساب ، ساعت ، مچ بند هوشمند، پیجر ، برگه یادداشت ، هدفون و ... به جلسه آزمون خودداری گردد.

محل برگزاری آزمون یک روز قبل از شروع آزمون شناسایی شود.

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ 99/10/09 به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام و فرم ذکور را چاپ و در روز آزمون به همراه داشته باشند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ خواهد بود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر اطلاعات مهم در سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

توجه:

حوزه‌های محل برگزاری آزمون مطابق محل اعلامی مندرج در کارت ورود به جلسه در شهرستان‌های ابهر و خدابنده در سطح مدارس و در شهرستان زنجان مدارس متنخب اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ، دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام نور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار