معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هدف دشمنان، ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه یکی از پرچم داران بصیرت شهید سلیمانی است، گفت: این شهید پیوندی ناگسستنی با معمار انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و یک دوره ۴۰ ساله مجاهدت کرد آن هم مجاهدتی مبتنی بر بصیرت؛ لذا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بصیرت در شناخت جبهه حق و باطل بود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف دشمنان، ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

سردار سرتیپ یدالله جوانی، در مراسم ۹ دی استان سمنان که با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به میزبانی مجتمع فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، با عنوان این مطلب که دشمنان تلاش می‌کنند تا رابطه بین ولایت فقیه و مردم را بر هم بزنند و پیچیده‌ترین تلاش و سناریو در این باره فتنه ۸۸ بود که بر روی آن ۲۰ سال کوشید، ادامه داد: ملت ما باید برای رسیدن به قله بصیرت تلاش کنند و بدانند که دشمنان یک راه را تمرکز کرده و آن فاصله بین امت و ولایت است و این دهه بصیرت و ولایت نه صرفاً برای تجلیل بلکه برای تحلیلی، بازگویی، بازخوانی، تبیین و توجه به این موضع دشمنان و حوادث است.

وی با اشاره به اینکه دهه بصیرت و ولایت فرصتی است تا حوادث تاریخی را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم از آن برای فهم مسائل امروز بهره ببریم، خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای آگاهانه و غیر آگاهانه به نام دفاع از اسلام علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع می‌گیرند و در جامعه سوال ایجاد می‌کنند، شهید سلیمانی در یکی از یادواره‌های شهدا خطاب به مردم می‌گوید امروز تنها راه دفاع از اسلام دفاع از ولی فقیه است و این نشان دهنده اوج بصیرت و ولایتمداری ایشان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همچنین این دهه، فرصت خوبی برای شناساندن جنس بصیرت شهید سلیمانی به جوانان نیز است، گفت: اگر امروز ملت ما عزیز و شریف است و عزت دارد و در مسیر قله‌های افتخار حرکت می‌کند، در پرتو همین مجاهدت‌ها است.

سردار جوانی، با اشاره به اینکه دی ماه همواره ماه حادثه، رشادت و شهادت بوده است و عملیات های کربلای ۴ و ۵ نیز در این ماه اتفاق افتاده است، افزود: برجام نشان داد که آمریکا به دنبال گرفتن قدرت کشور ما و تسلیم کردن جمهوری اسلامی است و امروز دیگر راه مذاکره دو جانبه با آمریکا و یا مذاکرات برای برجام های دیگر کاملا بسته شده است.

وی یادآور شد: مکتب اسلام مکتب منطق و مذاکره است، اما وقتی دشمن قصد دارد از طریق مذاکره به کشور نفوذ کنند، همان منطق و حکمت اسلامی می‌گوید باید به مذاکره "نه" گفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه در تحلیل و صحبت‌های تحلیل گران وقوع چنین حماسه مردمی جایی نداشت، اما به یکباره اقتدار ملت را نمایان کرد، ادامه داد: یوم‌الله ۹ دی، بازخوانی تاریخ برای بهره‌گیری امروز است، زیرا دشمن هنوز از تلاش دست بر نداشته و همچنان در حال توطئه است. پس از فتنه ۸۸ و ایجاد تردیدها و سوالات و ابهامات و بازیگری بازیگران دنیا گرا و قدرت گرا در پیاده سازی سناریوی آمریکایی صهیونیستی روند حوادث به گونه‌ای بود که رسانه‌های غربی با صراحت اعلام کردند که جمهوری اسلامی به پایان سال ۸۸ هم نمی‌رسد.

سردارجوانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که در ذهن و فکر دشمنان ما و طراحان فتنه و مجریان آن در درون کشور، چنین محاسبه‌هایی صورت گرفته بود و بر همین اساس هم پل‌های پشت سر خود را خراب کردند، در خطبه‌های تاریخی نماز جمعه خود فرمودند که «این احمق‌ها فکر می‌کنند ایران هم گرجستان است» و همین عبارت کوتاه کفایت می‌کرد تا اهل بصیرت و معنی، در همان روزهای نخست، متوجه شوند که یک سو تفاهم نیست بلکه یک نقشه و توطئه در میان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار